השנה חולקו בפעם השניה פרסי NYCxDesign של מגזין העיצוב “Interior Design” בתערוכת העיצוב המודרני ICFF. בטקס, שהתקיים ב-20 במאי במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק, הוכרזו הזוכים והמצטיינים במגוון פרוייקטים וקטגוריות מוצרים. עורכת המגזין, סינדי אלן, הסבירה: “השקנו את פרסי NYCxDesign על מנת להוקיר את העיר האהובה שלנו ולהראות כי ניו יורק היא הבירה העולמית של העיצוב. השנה השתתפו בתחרות מעל מ-700 מוצרים ופרוייקטים מ-109 חברות עיצוב ו-210 יצרנים, עם 60 חברות בינלאומיות”. פאנל השיפוט כלל למעלה מ-30 מובילי דעה בתחום העיצוב.

Revolta של Estiluz
מנורת ריוולטה (Revolta) קטפה את פרס NYCxDesign בקטגוריית “גוף תלוי דק או נברשת”. המנורה, אשר עוצבה על ידי סטודיו “נאטרנג” (Nathrang) לחברת אסטילוז, תוכננה להיות פיתוח של מנורת הוולטה (Volta), עם הקשתות העדינות התלויות אשר הפכו למעגלים איקוניים המשרטטים קוי מתאר שונים באוויר על פי אופן סידורם. את המשטחים הריקים ניתן למלא בצבע על ידי כיסוי וכך לשמש כפאנלים סופגי רעש. מנורת הריוולטה ניתנת להתאמה אישית בעזרת סידור המעגלים, והיא מצוידת בטכנולוגיית LED שגם היא ניתנת להתאמה ולדימור. כך היא יכולה לשמש כתוספת אלגנטית וציורית לכל חלל. סטודיו Nathrang הוסיף אופציה מעניינת מאוד והיא תוספת טקסטיל למרכז המעגל במספר גוונים: “חציל”, “סלומון”, “כחול כהה”.

Serena של Flos
מנורת השולחן סרנה (Serena), שעוצבה על ידי Patricia Urquiola עבור חברת פלוס, זכתה בפרס NYCxDesign בקטגוריית “תאורת שולחן או רצפה”. במבט ראשון, סרנה נדמית כאילו היא נמצאת בתנועה, כמו עלה שמתנועע ורוקד במשב הרוח הקלילה. זהו מוצר שעיצובו שואב השראה מיופיו הפשוט של הטבע, וכולל מפזר אור דינמי שניתן לכוון על מנת להפיק אור חזק ומדויק. המבנה של גוף התאורה מקטין את האפקט הויזואלי של מקור ה-LED, ובכך מספק למשתמש נוחות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של העיצוב.

Bicoca של Marset
מנורת ביקוקה (Bicoca) הייתה אחד מן המצטיינים של NYCxDesign בקטגוריית “תאורת שולחן או רצפה”. המנורה, אשר עוצבה על ידי Christophe Mathieu עבור חברת Marset, קטפה גם את פרס חביבת הקהל של המגזין Metropolis. למנורת השולחן הקטנה הזו יש אופי מיוחד, והיא כאילו נולדה מתוך אופטימיות, שמחת חיים והנאה. ביקוקה עשויה פוליקרבונט ומורכבת מצורות גיאומטריות בסיסיות הכוללות גם אהיל שניתן לכוונן בעזרתו את האור. מגנט רב עוצמה בבסיס המנורה מאפשר להצמיד אותה אל משטחי מתכת, נגד כוח הכבידה, ואביזרים נוספים מאפשרים לחבר אותה לספה או לראש מיטה על מנת ליצור אווירה נעימה ומרגיעה.