והחודש.. אנחנו מביאים לכם ראיון מרתק עם האדריכלית שירלי זקן – בו היא תספר לנו קצת על עצמה, על פרויקט מיוחד שעיצבה וכמובן על עולם העיצוב והאדריכלות מנקודת מבטה.

ספרי לנו מעט על עצמך.
שירלי זקן בת 38 נשואה ואם לשלושה בנים.נולדתי וגדלתי בירושלים.במשך שנים עבדתי עם בעלי בעסק פרטי מישלנו רשת חניות מוסיקה(התו השמיני)תמיד היה לי חוש לעיצוב ואסתטיקה מילדות.עד שהחלטתי ללמוד ולהפוך את הידע למקצוע.כיום אני מעצבת פרוייקטים ונהנת מכל רגע.
כאשר את ניגשת לעצב חלל או פרויקט – מה הם הדברים עליהם את שמה דגש ?
כאשר אני מקבלת פרוייקט אני מתייחסת לגודל החלל,התאורה הטבעית,צרכיו של הלקוח,וכמובן מה היחוד והשוני של הפרוייקט הנ״ל .

 

ספרי לנו קצת על תהליך התכנון והעיצוב של הבית (בתמונות) ,מה היו 
הנקודות ההשראה העיצובים שלך ? באילו חומרים השתמשת ?
הפרוייקט היא דירת פנטהאוז של זוג צעיר.הקו העיצובי מאוד מודרני ומינימליסטי עם חמימות שילוב של מגוון חומרים שנותנים לבית אוירה נעימה וחמה.השחקן המרכזי בפרוייקט הוא התאורה שמדגישה כל אזור וחלל בפני עצמו.הישלוב של הצבעים והחומרים נתנו תמונה מושלמת של אוירה מדהימה.
ברבים מן הבתים שתכננת ועיצבת ,בולטת ההתייחסות המיוחדת
לנושא התאורה ,תוכלי להרחיב על כך ?
מבחינתי נושא התאורה הוא הדבר הכי חשוב.הוא מאפשר לי להדגיש את האלמנט של אור וצל,עוזר לי לתת תחושה של אוירה לפי הצורך.וכמובן בעזרת התאורה יכולה לתת תחושה לגודל החלל גדול או קטן.בעזרת התאורה אני יכולה לתת דגש לאלמנטים מיוחדים בדירה.
מה מייחד את “חברת קבסו ” משאר החברות התאורה ?
חברת קבסו היא חנות מדהימה עם מבחר ענק של תאורה מכל הסוגים.בחנות אפשר למצוא כל סוג של תאורה שיתאים לי לכל מטרה.כמובן שהייחס והשירות מקצועי ואמין. בקבסו אפשר לעצב ולייצר את התאורה לפי התכנון האישי שלי והצרכים שמתאים לפרוייקט.

 
והנה כמה שאלות קצרות ומעניינות !
מה הכי יפה במקצועות עיצוב הפנים והאדריכלות ?
הכי יפה בעיצוב הפנים הוא ליצור כל פעם מחדש,כל פרוייקט הוא תהליך שבסופו של דבר יש התרגשות והרגשה של סיפוק והצלחה מדהימה.

מה הכי קשה במקצוע?

הכי קשה במקצוע הוא התקציב!התקציב הוא זה שמאפשר לנו את סוג הפרוייקט.

 

פרויקט שהיית רוצה לעשות וטרם עשית ?
פרויקט שאני חולמת לעשות דירת יוקרה במנהטן.

 

מה היית אם לא היית אדריכלית ?
אם לא הייתי אדריכלית? מצחיק….לא חושבת שהייתי עושה משהוא אחר.