הסוד להשגת תאורה יפה ואיכותית טמון בהבנת החלל אותו אתם רוצים להאיר.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

1. נסו להשתמש במגוון רחב של גופי תאורה בגבהים שונים ולהציבם במקומות מגוונים. כך תשיגו עומק בכל חלקי הבית!

2. בעזרת הארה נקודתית של חפצי אומנות מושכים או לחלופין הארה כללית של פינות ספציפיות בבית כמו, פינת הישיבה, הלובי וכדומה, תייצרו חלוקה וירטואלית של החלל ותשיגו ריווח לחלל.

3. שמרו על רמות בהירות שונות על מנת למנוע את “עייפות התאורה” שמקבלים לפעמים כמו בחדרי ישיבות לדוגמה. שחקו עם גופי התאורה השונים וסוגי הנורות השונים ושלבו בין תאורת פלורסנט, לתאורה חמה, לדים וכו’.

4. אל תתעקשו על אור באמצע המטבח – במקום זאת עשו שימוש באורות מכוונים על משטחי העבודה או על האי במטבח. נצלו את ארונות המטבח להסתרת גופי התאורה או לחלופין התקינו גופים בעלי אור שאינו מחמם בתוכם!

5. הארה מושלמת של חדר האמבטיה כוללת אורות על שני צדי המראה כדי לעזור למלא אותה בצללים בזוויות הנכונות. בחרו גופי תאורה חזקים ובטוחים לשימוש והקפידו על התקנה שתמנע בעיות בהמשך בכל הנוגע למים הבאים עימם במגע בטעות.

6. יש לכם תאורה טובה שאתם מרוצים ממנה אך רוצים להפיק ממנה יותר? שקלו שדרוג קטן ומשתלם ביותר והפכו את כל המתגים שלך לעמעמים! (דימרים)

7. שילוב של תאורה נסתרת יחד גופי תאורה בולטים יהפכו את החלל שלכם למעניין ומגוון.

8. אם אינכם מומחים בפרמטרים כמו עוצמת התאורה הנדרשת לחלל, כמה פאזות יש להתקין, אילו גופי תאורה מתאימים לכל חלק בבית, היעזרו בייעוץ מקצועי בבחירת גופי תאורה. כך תחסכו כסף וזמן ותגיעו לתוצאה הרצויה ביותר ולתאורה הטובה ביותר שתתאים בדיוק לחלל שלכם? אנחנו כאן לרשותכם!