CABASSO’S DESIGN.

Bedroom Lighting | With Cabasso.

CABASSO’S
.DESIGN

תאורה לחדר שינה – מגוון רחב של גופי תאורה

יותר מבכל מקום אחר בבית, האוויר שמייצרת תאורה לחדר שינה משפיעה ואקוטית לחוויית הנוכחות בו. החוויה עצמה משפיעה על איכות החיים כולה.
מנורות לחדר שינה צריכות לשרת את מי שישן בהם ולהתאים לצרכים שחדר השינה ממלא. בעוד שיש חדרי שינה שמשרתים לשינה בלבד, אחרים משרתים לנוכחות וגם לפעילות שונה. יש אנשים שלומדים ואפילו עובדים מחדר השינה שלהם ואחרים חולקים אותו עם המרחב הציבורי במסגרת דירות סטודיו שונות.

בית ירושלים 36

אדריכלות: מיכל אבוקרט
שם פרויקט: “תנובות הארץ”
צילום: רגב כלף
בקרו בפרויקט

ASH 07

עיצוב: אלון כהן אדריכלות יוקרה
שם פרויקט: The Woodi House
צילום: שי אפשטיין
בקרו בפרויקט

אלון כהן 2 2

עיצוב: אלון כהן אדריכלות יוקרה
שם פרויקט: The Melody House
צילום:
עמק האלה
בקרו בפרויקט

TAMAR photo by Shai Epstein 05S

עיצוב: אלון כהן אדריכלות יוקרה
שם פרויקט: The Melody House
צילום: אלעד גונן
בקרו בפרויקט

בית ירושלים 30

אדריכלות: מיכל אבוקרט
שם פרויקט: “תנובות הארץ”
צילום: רגב כלף
בקרו בפרויקט

תכנון תאורה לחדר שינה בצורה אפקטיבית – כיצד לבחור מנורות לחדר שינה?

את תאורת חדר השינה חשוב לתכנן מתוך הבנה שמעבר להתאמת התאורה לשימושי החדר, יש להתאים את התאורה לחלוקה הפנימית של חדר השינה. כך למשל, לצד נברשת לחדר שינה או מנורת תקרה לחדר שינה שהיא צמודה למשל מומלץ לשלב מנורות שידה לחדר שינה או לכל הפחות מנורות קיר לחדר שינה שימוקמו בצמוד למיטה וישמשו כאור צדדי שמאפשר קריאה.
בעוד שמנורות השידה מיועדות לחדר השינה של המבוגרים, עבור ילדים מנורת לילד לחדר שינה תהיה תוספת מבורכת כמו גם אהיל לחדר שינה שיוסיף עוד רוך.

סידור, תיעול ועלויות תאורת חדר השינה

למרבה המזל עם השפע והמבחר שקיים כיום ניתן למצוא קשת רחבה מאד של פתרונות, אבל רק במקומות מאד ספציפיים אפשר יהיה לתת מבטחים גם באיכות התוצר עצמו.
בקטלוג האתר שלנו ממתין מגוון מדהים של פתרונות תאורה בעיצובים, דגמים וגדלים שונים וכן גם בטווחי מחירים משתנים באופן שיתאים למסגרות תקציב שונות. כדאי לדעת שאת העלות הכללית ניתן להוריד גם באמצעות שימוש במוצרים משלימים כמו למשל במקרה של נורות לד לחדר שינה שחוסכות בצריכת החשמל.

חדר השינה הוא מרחב מקודש שמאפשר לא רק לקבל את עיקר השינה הנחוצה כל כך ולהטען, הוא גם הדבר הקרוב ביותר לחזרה אל הרחם, המקום המוגן והמגונן המסתור הנעים והנוח שלנו. לתאורה יש משקל משמעותי ביצירת אווירה וחוויה ועל מנת לקבל את מלוא החוויה הנעימה והמפנקת שחדר שינה יכול להציע- תכנון תאורה מקצועי יהיה בדיוק הפתרון המושלם שיאפשר זאת בקלות ובמינימום של מאמץ והשקעה.
יועצי התאורה שלנו יוכלו להעניק לכם ייעוץ מקצועי לתכנון והתאמה של פתרונות תאורה בכל חדרי השינה באופן שיאפשר להפיק את המקסימום מהמרחב ובהתאם להעדפות הספציפיות. עם גופי התאורה של קבסו תאורה, וכן של סילייט לד, אפשר יהיה לשדרג את השימוש של החדר, את העיצוב והנראות שלו ולבצע קניה חכמה. היועצים שלנו מחכים לכם בטלפון מס 02-6727811.

לשיחה עם יועץ תאורה מקצועי, השאירו פרטים:




    שדרגו את חדר השינה שלכם
    עם אחד מגופי התאורה שלנו: