לנוע בחופשיות

קשה להתעלם מהמוני הרצים, המתעמלים בחוץ וגם במקומות הסגורים, ובאופן כללי, מהמודעות ההולכת וגוברת לבריאות ובמקביל גם לפעילות גופנית. חדרי הכושר בשנים האחרונות הפכו ללוקיישן מבוקש מאד, מקום שבו רבים מבלים זמן רב מאד במהלך השבוע, וכמעט לאורך כל שעות היממה. מרבית חדרי הכושר פתוחים כיום ברציפות, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומאפשרים למתאמנים בהם ליהנות מפעילות גופנית בכל שעה שירצו. לשם כך הם עיצבו עבורם חלל נוח, יעיל וגם שימושי מאד, הכולל בין היתר פתרונות תאורה בהתאמה מלאה.

להאיר את המרחב

בחירת מוצרי תאורה לחדרי כושר היא משימה לא קלה. בדרך כלל מדובר בחלל גדול מאד, אך לא תמיד זהו חלל פתוח. יש בו מחיצות, הוא מחולק לאזורים שונים ולכל מקום נדרשת עוצמת תאורה אחרת. מעבר לכך, על המקום להיות מואר לאורך כל שעות הפעילות בו, ולאפשר למתאמנים בחדר הכושר ליהנות מכלל המתקנים בו בקלות ובנוחות. על התאורה להאיר היטב את המרחב, להדגיש אזורים שונים הנחשבים לפעילים יותר, לספק את עוצמת התאורה הנכונה גם בשעות הערב החשוכות יותר (אז, יש להסתמך על אור מלאכותי בלבד) וגם לקחת בחשבון אלמנטים שעשויים להגביל את מיקומם של אותם מוצרים.

למצוא את האיזון הנכון

חדרי הכושר עמוסים מאד ופעמים רבות גם נוטים להיות צפופים. כאשר מתקינים בהם את מוצרי התאורה הרלוונטיים מומלץ להגדיר תחילה את הצרכים ולקחת בחשבון את קהל היעד המשתמש באותם מתקנים. מצד אחד חשוב לספק עוצמת תאורה גבוהה, אך מצד שני תאורה חזקה מדי עשויה לגרום לתחושת חוסר נוחות. הסוד הוא במציאת האיזון הנכון ובשילוב ההרמוני בין כלל האפשרויות.

רוצים לשלב בחדר הכושר שלכם פתרונות תאורה מתאימים? איכות, עיצוב וגם מחירים נוחים הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, חברת קבסו תאורה בע”מ, המתמחה בייבוא ובשיווק גופי תאורה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה ולהיעזר בשירותיה.