CABASSO’S DESIGN.

Bathroom Lighting | With Cabasso.

CABASSO’S
.DESIGN

דברים שכדאי לדעת על תאורה נכונה לחדר רחצה

חדר רחצה הוא מרחב פונקציונאלי שסידור והתאמה נכונים שלו יהפכו אותו לשימושי ביותר ויפנו מרחבים אחרים בבית מבחינה שימושית. תאורה לחדר רחצה עומדת בבסיסה של ההתאמה של חדר הרחצה לשימושים נוספים.

תאורה דקורטיבית לאמבטיה אמנם מוסיפה לה חן ונועם, אבל זה לא מספיק והיא צריכה להיות גם מתוכננת בהתאם.

בית ירושלים 8

אדריכלות: מיכל אבוקרט
שם פרויקט: “תנובות הארץ”
צילום: רגב כלף
בקרו בפרויקט

ASH 07

עיצוב: אלון כהן אדריכלות יוקרה
שם פרויקט: The Woodi House
צילום: שי אפשטיין
בקרו בפרויקט

אלון כהן 2 2

עיצוב: אלון כהן אדריכלות יוקרה
שם פרויקט: The Melody House
צילום:
עמק האלה
בקרו בפרויקט

TAMAR photo by Shai Epstein 05S

עיצוב: אלון כהן אדריכלות יוקרה
שם פרויקט: The Melody House
צילום: אלעד גונן
בקרו בפרויקט

בית ירושלים 9

אדריכלות: מיכל אבוקרט
שם פרויקט: “תנובות הארץ”
צילום: רגב כלף
בקרו בפרויקט

עקרונות יסוד של תאורה לחדרי אמבטיה

איפור, גילוח, צבע לשיער, ייבוש שיער ואפילו את תהליך ההתלבשות אנחנו יכולים ואכן עושים בחדר האמבטיה, כשהתאורה מאפשרת או לא מאפשרת השלמה מלאה של התהליך לשביעות רצון מלאה במקביל לכך שגופי תאורה חדר אמבטיה משפיעים באופן ישיר על העיצוב והרמה של המרחב.

בעוד שאת המרחב ניתן לסדר ולהתאים מבחינה פונקציונלית תאורת חדר אמבטיה תיתן את הטון מבחינת החוויה וזה, בחדר אמבטיה במיוחד- חיוני להפיכתה למרחב שימושי למטרות נוספות.

התאמת התאורה לסביבה ולשימושים בה

עיצוב תאורה לחדרי אמבטיה צריך להתכתב עם צבע האריחים וככל שאלו כהים יותר, התאורה יחד עם גופי תאורה לחדר רחצה צריכים להאיר את הכהות. בחירה של אור חזק אבל צהוב תעניק את ההארה שצבעי האריחים הכהים זקוקים לה, אך באופן שמדגיש את הגוונים המדויקים שלהם ומרכך את האווירה.

הוספה של ספוטים וגופי תאורה עליונים למערך גופי תאורה לחדרי אמבטיה תעניק ממד של יוקרה למרחב ותעשיר את החלל. ספוטים אפשר לשלב בתוך ארונות האחסון ובכל מקרה חשוב שתהיה תאורה סביב המראה, בין אם היא משולבת בתוך הארון ובין אם היא מעליו. התאורה צריכה להיות תואמת לתאורת יום כדי לאפשר לקבל את האפקט הנחוץ בעת איפור גם אם התריס סגור או בשעת ערב.

לשיחה עם יועץ תאורה מקצועי, השאירו פרטים:




    עיצוב ובטיחות גופי תאורה לחדר האמבטיה

    סביבת חדר האמבטיה היא סביבה לחה ורטובה והשילוב הזה עם חשמל הוא מסוכן ביותר, לכן כל מוצר חשמלי שנכנס לחדר האמבטיה מחויב לעמוד בתקינה המחמירה ביותר על מנת להבטיח שלא תהיה כל סכנה. בעוד שגופי תאורה מהווים את התוסף המושלם לעיצוב המוצלח ביותר של חדר האמבטיה, הבחירה הזו חייבת להיות מוקפדת ביותר.

    למידע נוסף ופתרונות ייעודיים של תאורה לשלל אזורי הבית ולחדר האמבטיה בפרט היכנסו כבר עכשיו לאתר האינטרנט שלנו בו יש עוד מידע רב על תאורה וכל מה שנחוץ לבחירה נכונה שלה.

    שדרגו את החדר האמבטיה שלכם
    עם אחד מגופי התאורה שלנו: